לוקה דונצ'יץ / אולסטאר: 131:151 לאמריקאים על הזרים - לוקה דונצ'יץ' משגע את אמריקה.

לוקה דונצ'יץ / אולסטאר: 131:151 לאמריקאים על הזרים - לוקה דונצ'יץ' משגע את אמריקה.. אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור: כך עולה מדיווחים שמתפרסמים היום (שישי) בתקשורת האמריקנית. על פי התקשורת בדאלאס, הסלובני בחר להגיב בהומור לביקורת ברשתות החברתיות על הכושר הגופני הלקוי שלו ועל כך.

דונצ'יץ' היה בורג משמעותי במיוחד בזכייה ההיסטורית של סלובניה ביורובאסקט, זכה פעמיים באליפות ספרד, הניף פעמיים כשלובליאנה חגגה זכייה בגביע ב־2008 דונצ'יץ' האב צולם עם לוקה, אז בן 9, כשלצידם הרכז המבטיח בן ה. סהכ דני עשה עבודה טובה מולו ואת רוב הנקודות שלו השיג הכוכב הסלובני. גם כוכב העבר של דאלאס, דירק נוביצקי, לא נותר אדיש לפתיחת העונה של דונצ'יץ' וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן. * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור:

דונצ'יץ' כחול-לבן: ליאור גרזון היא הדבר הבא בכדורסל הנשים ...
דונצ'יץ' כחול-לבן: ליאור גרזון היא הדבר הבא בכדורסל הנשים ... from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין. לוקה דונצ'יץ' והמאבס השיגו ניצחון בסיום מסע משחקי חוץ. יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור: אבדיה פתח בחמישייה וקיבל את אחת ממשימות השמירה הכי קשות שיש בליגה: הספקנים פעורי פה, המעריצים משפשפים את העיניים ואפילו המלך לברון לא נותר אדיש. * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור: בגיל 21 ואחרי פלייאוף ראשון בקריירה, הסלובני זוכה למחמאות מקיר וקיר ובארהב כבר. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות.

לוקה דונצ'יץ' והמאבס השיגו ניצחון בסיום מסע משחקי חוץ.

יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור: סופש לילה בהזמנת 2 לילות. דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין. בעונה האחרונה שלו בריאל מדריד, כשהיה ברור כי לוקה דונצ'יץ' יהיה אחת הבחירות הראשונות בדראפט 2018, נהרו כתבי nba. לוקה דונצ'יץ' הוא כדורסלן סלובני המשחק בקבוצת דאלאס מאבריקס מליגת ה⁻nba, ובנבחרת סלובניה. לוקה דונצ'יץ' משגע את אמריקה. הסלובני, שנפצע אמש באימון, יחמיץ עפ ההערכות כארבעה משחקים. גם כוכב העבר של דאלאס, דירק נוביצקי, לא נותר אדיש לפתיחת העונה של דונצ'יץ' וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. בגיל 21 ואחרי פלייאוף ראשון בקריירה, הסלובני זוכה למחמאות מקיר וקיר ובארהב כבר. בארבעת העשורים האחרונים רק שחקן אחד רשם מספרים כאלו בגיל 19, בעונת הרוקי שלו. על פי התקשורת בדאלאס, הסלובני בחר להגיב בהומור לביקורת ברשתות החברתיות על הכושר הגופני הלקוי שלו ועל כך. דונצ'יץ' היה בורג משמעותי במיוחד בזכייה ההיסטורית של סלובניה ביורובאסקט, זכה פעמיים באליפות ספרד, הניף פעמיים כשלובליאנה חגגה זכייה בגביע ב־2008 דונצ'יץ' האב צולם עם לוקה, אז בן 9, כשלצידם הרכז המבטיח בן ה.

* דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף. דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה. * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור: המטרה שלי לעונה הבאה היא לזכות באליפות. אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן.

NBA: דונצ'יץ' רמז שמוריס ניסה לפגוע בו | ספורט 1
NBA: דונצ'יץ' רמז שמוריס ניסה לפגוע בו | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן. לוקה דונצ'יץ' משגע את אמריקה. לוקה דונצ'יץ', שעיקם את קרסולו בתחילת המשחק מול מיאמי לפני כשבועיים, התאושש והראה לנו כמה הוא נחוץ למאבריקס ולליגה כולה. לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money. הרוב היו בדיעה שאין פה באמת תחרות. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. לוקה דונצ'יץ' חלף על פני מייקל ג'ורדן. דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה.

לוקה דונצ'יץ' עושה עוד קפיצת מדרגה בדאלאס מאבריקס.

לוקה דונצ'יץ' הוא כדורסלן סלובני המשחק בקבוצת דאלאס מאבריקס מליגת ה⁻nba, ובנבחרת סלובניה. דונצ'יץ' היה בורג משמעותי במיוחד בזכייה ההיסטורית של סלובניה ביורובאסקט, זכה פעמיים באליפות ספרד, הניף פעמיים כשלובליאנה חגגה זכייה בגביע ב־2008 דונצ'יץ' האב צולם עם לוקה, אז בן 9, כשלצידם הרכז המבטיח בן ה. * דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף. לוקה דונצ'יץ' השתלט על הליגה מהרגע שהגיע וגרם לכל הספקנים (ואני בינהם) לאכול את הכובע. לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money. לוקה דונצ'יץ' צפוי להיעדר כשבועיים. לוקה דונצ'יץ' ומייקל גורדן (עשה את זה במהלך המפורסם the shot נגד. * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור: בהארכה מול דנבר, לוקה דונצ'יץ' החליט שהגיע הזמן לנצח. אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. בארבעת העשורים האחרונים רק שחקן אחד רשם מספרים כאלו בגיל 19, בעונת הרוקי שלו. דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין.

המספרים של לוקה דונצ'יץ' בעונתו הראשונה ב־nba היסטוריים. גם כוכב העבר של דאלאס, דירק נוביצקי, לא נותר אדיש לפתיחת העונה של דונצ'יץ' וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: המטרה שלי לעונה הבאה היא לזכות באליפות. על פי התקשורת בדאלאס, הסלובני בחר להגיב בהומור לביקורת ברשתות החברתיות על הכושר הגופני הלקוי שלו ועל כך. בהארכה מול דנבר, לוקה דונצ'יץ' החליט שהגיע הזמן לנצח.

ארה"ב ניצחה את שאר העולם, קוזמה ה-MVP
ארה"ב ניצחה את שאר העולם, קוזמה ה-MVP from ynet-images1.yit.co.il
המטרה שלי לעונה הבאה היא לזכות באליפות. לוקה דונצ'יץ' השתלט על הליגה מהרגע שהגיע וגרם לכל הספקנים (ואני בינהם) לאכול את הכובע. לוקה דונצ'יץ' חלף על פני מייקל ג'ורדן. ההייפ סביבו הלך וגדל ממשחק למשחק, אמריקה התאהבה בו ושרה לו שירי הלל(וקה). דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה. אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן. לוקה דונצ'יץ' משגע את אמריקה. הרוב היו בדיעה שאין פה באמת תחרות.

לוקה דונצ'יץ' השתלט על הליגה מהרגע שהגיע וגרם לכל הספקנים (ואני בינהם) לאכול את הכובע.

סהכ דני עשה עבודה טובה מולו ואת רוב הנקודות שלו השיג הכוכב הסלובני. לגבי דונצ'יץ', הרבה פקפקו בהתאמה שלו אני.בי איי בעיקר בגלל חוסר האתלטיות (תסתכל באשכול שברזאני הביא לכאן). הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. אבל לוקה הוא כנראה הטוב בעולם בשימוש בגוף שלו כדי ליצור ספייס, וזה הופך אותו לקטלני גם במסירה וגם ביצירת. דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה. המטרה שלי לעונה הבאה היא לזכות באליפות. לוקה דונצ'יץ', שעיקם את קרסולו בתחילת המשחק מול מיאמי לפני כשבועיים, התאושש והראה לנו כמה הוא נחוץ למאבריקס ולליגה כולה. לוקה דונצ'יץ' משגע את אמריקה. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. הסלובני, שנפצע אמש באימון, יחמיץ עפ ההערכות כארבעה משחקים. על פי התקשורת בדאלאס, הסלובני בחר להגיב בהומור לביקורת ברשתות החברתיות על הכושר הגופני הלקוי שלו ועל כך. בעונה האחרונה שלו בריאל מדריד, כשהיה ברור כי לוקה דונצ'יץ' יהיה אחת הבחירות הראשונות בדראפט 2018, נהרו כתבי nba. יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור:

לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money לוקה. לוקה דונצ'יץ' השתלט על הליגה מהרגע שהגיע וגרם לכל הספקנים (ואני בינהם) לאכול את הכובע.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook